موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان تهران

آدرس: شهرری میدان نماز بلوار امام حسین (ع) جنب داروخانه دکتر امامی ساختمان بنیاد تعاون بسیج طبقه سوم تلفن :36652108

موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان تهران

آدرس: شهرری میدان نماز بلوار امام حسین (ع) جنب داروخانه دکتر امامی ساختمان بنیاد تعاون بسیج طبقه سوم تلفن :36652108

موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان تهران

سرپرستی استان تهران

آدرس: شهرری میدان نماز بلوار امام حسین (ع) جنب داروخانه دکتر امامی ساختمان بنیاد تعاون بسیج طبقه سوم تلفن :36652108


نمایندگی های استان تهران:

اسلامشهر خیابان امام محمد باقر (ع) جنب ناحیه اسلامشهر 56692743

پاکدشت خیابان امام رضا (ع) روبروی مجمع مسکونی شهدای مظفر کانون فرهنگی ورزشی ناحیه بسیج 36045554

رباط کریم بلوار امام خمینی (ره) جنب انصار 56426577

شهرقدس میدان قدس پاساژ قدس طبقه سوم 46816888

قرچک خیابان محمد آباد نبش مهدیه 4 پاساژ میلاد طبقه 4 36146516

شهرری خیابان فداییان اسلام روبروی مسجد فیروز آبادی خیابان نفری پلاک 137 55956194

بهارستان استان تهران عبدالله نوحی نسیم شهر، شهرک مهر ، مهرگان 7 آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان
56774522

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

بهارانه هدیه ای برای دانش آموزان دبستانی

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

فرارسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد.

مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان گرامی، بهارانه را به عنوان هدیه ای برای دانش آموزان می داند تا در سایۀ لطف خداوند مهربان از تعطیلات نوروزی خود لذت ببرند.

برای تهیه بهارانه در شش پایۀ اول تا ششم دبستان به سرپرستی ها و نمایندگی های مؤسسه در سراسر کشور مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۶
بهنام علی آبادی

شــــیــوه هـــای مـــــطـالـعـه

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

 

 

پیش­ خوانی و پس­ خوانی:

این بدین منظور است که دانش­ آموز تا جایی که ممکن است همیشه یک درس از معلم جلوتر باشد تا آمادگی ذهنی برای فراگیری درس­ های جدید ایجاد گردد. این پیش­ خوانی آمادگی پیش از تدریس معلم را در دانش­ آموز ایجاد می­ کند. این که دانش­ آموز بداند قرار است در مورد چه مبحثی و با چه موضوعی در کلاس بحث شود، در پذیرش و فهم مطالب جدید نسبت به دانش­ آموزی که بدون آمادگی قبلی در کلاس حاضر شده است، به طور واضحی تأثیرگذار خواهد بود. بعد از فراگیری هر درس و بعد از تدریس معلم در کلاس، بار دیگر آن درس جدید را مطالعه کند. زیرا یادگیری که در حین تدریس معلم در کلاس ایجاد می­ گردد بخشی مهم از یادگیری دانش­ آموز بوده و اگر این عادت در دانش­ آموز ایجاد گردد که پس از تدریس درس جدید در کلاس، در همان روز مطالب را مرور کند و سعی در درک نکات مهم آن درس داشته باشد، این یادگیری به صورت عمقی تلقی شده و معمولاً دانش­ آموز نه تنها مطالب و نکات ریز را فراموش نمی­ کند بلکه با یک مرور در زمانی کوتاه تر، از آموخته­ های خود مطمئن­ تر خواهد بود و نگرانی­ های ناشی از فراموشی یا به طور اصلی­ تر عدم یادگیری درس­ ها را نداشته و این مشکلات به طور تدریجی از روند تحصیلی او حذف خواهد شد.

پرسش از خود و طرح سوال:

دانش ­آموز باید سعی کند خود طراح سوال باشد و از خود به طور مداوم سوال نماید. این روش باعث می­ گردد که دانش­ آموز بداند کدام قسمت­ های درس دارای نکات کلیدی و اصلی بوده و ساختمان اصلی درس بر آن بنا شده است. مسلماً این نکات مهم مورد نظر طراحان سوال بوده و یادگیری درس نیز به همین بخش­ ها مرتبط خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۹
بهنام علی آبادی